sibeell24 Kızlar her yerimde küçük küçük et beni çıkıyor ya olan var mı doğumdan sonra dökülür mü bilgisi olan var mı ?
zynp131820 sibeell24 benim ilk iki hamileligimde çikmisti 3.hamileligimdede çıkan tüm et benleri kayboldu nasıl oldu bende anlamadım ama kendiliğinden çıkıp kendiliğinden kayboldular 😀😀
Siem24 Boynumda çıktı bir sürü boynum karardı bacağımın arka tarafı bile kararmış ön tarafı beyaz gögüs kararmasından bahsetmiyorum bile
Cgdm_018 sibeell24 benim de boynumda küçük et benleri oluştu maalesef. Kilo ile ilgili olduğunu düşünmüyorum çünkü 24. Haftamdayim ve hiç kilo almadım. Hormonal bir durum galiba. Doğumdan sonra Dr da uygun görürse lazer ile aldırmak istiyorum.
sibeell24 Cgdm_018 nette öyle bı bakınca kilo deri genislemesi bide hormonlarda filan yaziyodu hiç aldrdiniz mi et beni nasıl bı işlem
UrasEgeninannesi sibeell24 al benden de o kadar kolumda var bi tane oynamadan duramıyorum koparıp atasım geliyor 😬
Cgdm_018 sibeell24 evet aldirdim öncesinde iğne ile her et benini uyusturuyor ardından lazer ile yakıyor. Kış aylarında yaptırmak en doğrusu çünkü boyun bölgesinde kızarıklık olabiliyor. Hem de lekelenme kalmıyor
babysevgi sibeell24 şekeriniz çıkmış olabilir şeker yapar en çok et benlerini bi baktırın insülin direncinize derim
Yakuts sibeell24 benimde boynum et benleriyle doldu 😣 doktor nedeninin kolestrol olduğunu ve doğumdan sonra aldırabileceğimi söyledi 😓
turunculuanne sibeell24 benim hiçbir yerimde yoktu, koltuk altımda çıktı inanır mısın 😳 orayı temizlerken vs o kadar zor oluyor ki anlatamam, hiç de alışık değilim çok huylanıyorum 😂 ama gebelikten sonra kendiliğinden geçmez bence ya bilgim yok ama