Aliyecapa Merhaba anne adayları aranızda çatı muayenesi olan var mı kaçıncı haftada yapılıyor 32. Haftadayim henüz erken mi gittiğimde yaparım acaba doktorum hazırlıklı gitmeli miyim yoksa erken mi
Dmrasln Aliyecapa 32 de yapmaz canim doğumu tetiklediği için sanciyla gitmistim 38in başında o yüzden yapmıştı benim doktor 40 a kadar bekleme taraftarı bebek içerde ne kadar cok kaldı o kadar iyi diyolar o yüzden dogumu tetiklemek istemiyorlar.
Mrv3789 35+5 de yaptılar benim nst de kasılmalar çıkmıştı o yüzden bakalım dedi aslında bu haftalarda yapmadığını 37-38.haftalarda baktığını söyledi doktorum.
Fatmayazar123 Benimde nst kasılmalar çıktığı için 36 hafta da yapmıştı yumuşama var açılma yok demişti heycanlandım bende aklıma da sormak gelmedi açılma ne zaman olur diye sizce kızlar 🌸🌼
Buselensi Aliyecapa 35 +5im az once yapıldı cok basit geldi ilişkiye girmek gibi canım acımadı hiç valla korkmayın
Nilaykirikbas5516 Aliyecapa valla ben 30 da oldum canım 31 e bi gün kala o da ilk defa ağrılarım vardı mecburi gittim doktor o yüzden bakti