Demet28 İyi aksamlr benim adet günüme gire 6+5 günlük gebeyim ama ulturosona göre beş haftlik yarın gitcem doktora on gün önce gittiğimde daha küçük die kese göründü yarın gidince görebilir miyiz acba ?
Livanur_65 Demet28 kese görünür zaten ama bebek nokta kadar olduğu için görünmez kan pıhtısıdır o şimdi ben gittim doktora kese var dedi bebek görünmüyor dedi 15 gün sonra gittim bebeğimi gördüm kalp atışını dinledim
Pnr-omr Kişiden kişiye degişiyor canım kendini görücem diye şartlama çünkü o an göremeyince üzülüyorsun neden göremedim diye mesela Benim geç döllenme olmuştu keseyi 7 de kalp atışını da 8 haftada duydum