Her hastanenin prosedürü farklı anlaşılan 2 tane genel anestezi oldum hiç karnıma bastırma olmadı kum torbasıda konmadı
3 üncü dogumumda spinal oldu iyiki oyle olmuş cok iyi geçti karnıma bastırma işlemi evet bu sefer oldu ama 3 saniyelik bi işlem kanamanıza bakıyorlar kum torbası hiç koyulması bende gecen sene yaptım Eylül de bu sene de eylülde kızımı kucagıma alacagım inşallah