Kizlar saat 00.00dan sonra 15 haftalık olacam tam 1 aydir ortalama arada ayaklarim şişiyor bide cenemin alti gogusumun ustu suratim cok nadirde ellerimin uatunde kasinyi var. Ayaklarimdada sisme sıklığı artti. Banyodan çıkınca yemek yapinca falan zatrn yanio bir de sismesi cikti neden acaba nas gecitebilirim daha cok erken çünkü 🙄 29 unda doktor randevum var soracam 💕