pera_ Merhaba,şampuan olarak urtekram öneririm,piyasada içeriği tamamen temiz tek bebek şampuanı o biz 1 buçuk yıldır kullanıyoruz çok memnunum.
Pişik kremine bebeğinizin poposu karar verecek,yani bize iyi gelen size gelmeyebilir ya da tam tersi.Ama mutlaka içeriğine bakın alırken.Biz desitin kullanıyoruz,çok iyi.
Göğüs pedi gereksiz onun yerine silverette nin gümüş kapaklarını almanızı kesinlikle öneririm.Hep diyorum kendime yaptığım en iyi şey diye.
Onun haricinde losyon,bebe yağı falan almanıza gerek yok çünkü,yavrunuz dünyanın en güzel kokusuna sahip olacak🥰