Kızlar çevredekilere bakıyorum burda postlara baktım bizimle aynı hafta olanlar daha düşük gram civarı bizim bebiş 2080 gram olmuş doktorun iri bebek dedi ama 33 haftalık gözüküyo dedi ama 33 haftalıklarında kilosunu geçmiş bizim tosbak sizce normal mi 🙄 daha 9 haftamız var heralde doğana kadar 5 kiloyu bulacak