Neslihannt Arkadaşlar bu kremden kullanan var mı? Yeni çatlaklar için işe yarıyor mu kullananlar öneriyor mu ? Görüşleriniz nedir bu krem ile ilgili ?
Sureyyayaman Neslihannt bilmiyorumama rahiki.mahtum kullaniyorum 30 haftalik gebeyim gobegim cok buyudu catlagim.yok bacaklarm catladi gobegme suruyorum kremi
Sureyyayaman Neslihannt hic denemedim o zaten imkan dısı bisey degil mi estetik yapan krem olmasi lazim😅😅onu sıkılastirici sülük kremleri filan saglayabilir ir nebze belki
Neslihannt Sureyyayaman tamamen geçmesi tabiki imkansız 😅 ama henüz beyazlamamış mor olanları belki biraz küçültebilir miyim derdimdeyim 🤣🤣