Ayssima Yarın doktor randevum var cinsiyetini öğrenebiliriz inş ekstra ne yapayımda göstersin bebişim cinsiyeti
[silindi] Ayssima Kaçıncı haftadasın canım benim doktorum 14 te söylerim dedi sanki bana erken gibi geliyor da
Ozdmrkbraa Denes bizde bu hafta içi gidicez inşallah bende bişeyler yiyin diyordum kahve Türk kahvesi mi içtin
HamzaMoms Denes kaç dk once yenmesi gerekiyor biri 15 dk yazmıştıda sormak istedim yediğiniz gibi hemen hareketlendimi acaba bizede erkek dedi ama tekrar gidicez biz göremediğimiz için renkli ultrasnda bakmak istiyorm
RukiyeOzdmr Denes Allah seniiii canım caramıo cekti. Aşermiyorum diyordum bende ….. ilk defa canım bisey cekti ayyyyyyyyyy😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Dildare Biz 12. Haftada dna testi ile öğrendik ama 13. Haftada da gösterdi kutsal pipiyi 🤣Hatta her kontrolde ilk onu gördük 🤦♀️Erkek işte…
RukiyeOzdmr Denes aynenn asermek istiyordum akşam eşim alsın gelirken 😂 tesekkrler senin sayende aserdim