3 gün önce bebek arabası aldm almaz olsaydm. Baby enzo step20. Gayet sürüşü rahattı alırken. Bütçeme uygun buydu bunu aldm civilden. Bebeğimi içine bindirdiğimde 3 pozisyon var biri çok dik biri yatık biri az yatık ama asla sevemedi bebeğim hiçbirini. Az yatıkta durunca kayıyor aşagı doğru bi çözüm varmı