2subat ben bunun başka bir rengini almıştım ve malesef hiç rahat kullanamadım. Hem içi dar kalıyor, eşyaları özellikle kıyafetleri düzgün koyamıyorsunuz hem de iki parça eşya ile insanın sırtında kocaman oluyor. Görenler dağcılığa mı başladın diye dalga geçiyordu ki gerçekten öyleydi. Sonra gidip başka bir çanta aldık da rahat ettim.