Merhaba sevgili hanımlar;
33+1 haftalık gebelik serüveni içindeyim, yalnız doktorumun söylediği kadarıyla kızımın kilosu normal haftasından 2 hafta geride geliyormuş. 😔
Kilo eksikliği sağlık açısından bir sorun olur mu? Erken Doğum olur mu? Daha fazla kilo eksiği gelişimi etkilenir mi? ve benzeri sorular ile kafayı yemek üzereyim.korkmuyor değilim Bu konuda deneyimi olanlardan bilgi rica ediyorum. Şimdiden teşekkür ediyorum.