Şeker yüklemesi hakkında ne düşünüyorsunuz ? 29 yaşındayım bu hafta 27. haftamıza girdik doktorum kilosunun normal seyrettiğini söyledi ama önlem olarak yapıyoruz şeker yüklemesini dedi. Ben yine de yaptırmak istemedim herşey normal gittiği için . Bu arada kilosu 960 gr dedi.