39+5 den selamlar 🤗 Son 2 günümüz kaldı oğlum hala gelmemekte kararlı. Ayın 8-9 unda 2 gün nişanım geldi. 3 haftadır 1 cm açıklık ile bekliyoruz. Çıkmadık merdiven yürümedik yol bırakmadım. Kaç defa hurma aldım bitirdim bilmiyorum. Ütüyü bile plates topunun üstünde yapıyorum artık 😅 Daha ne yapmam gerekiyor bilmiyorum. İnşallah doğum öncesi son postum olur ve totemim tutar 🤲🏻 Benim gibi son günleri olanlar neler yapıyorsunuz fikirleşelim 😅