kızlar ben hastanede çekim yaptırmak istemistim ama fiyatı yüksek diye vazgeçmiştim. 2 gün önce instagramda gezerken yenidoğan çekimlerine dikkatim kaydı ve araştırmaya başladım. bi sayfa buldum, bayan eve gelerek çekim yapıyor, en önemli kriterim buydu çünkü kızımı dışarı çıkarmak istemiyodum. normalde fotoğrafçılar 2-3 arkaplan seçin diyor ve 2 saatten fazla çekmiyorlar. cangül hanım tüm malzemelerini getirmis ve istedğimiz kadar çeşitli kıyafet ve fonla çekim yaptı, saat kotası da koymadı. ayrıca bizimle de çekim yaptı. ilgisinden ve alakasından çok memnun kaldım. yanında yedek maske ve eldivenle gelmis. 2,5 saat süren cekimde 3-4 kez değiştirip heryere kolonya sürdü ayrıca.
ben cok memnun kaldım, eğer çekim yaptırmak isteyip koronodan dolayı yaptırmayacak olan varsa belki iyiliğim dokunur diye düşündüm 😍☺️
yer istanbul bu arada
sayfanın ismi: cangulgurelphotography