perihankrkya Bugün 12de doğum yaptım kızlar. Sizler kaç günde ayağa kalktınız acınız ağrınız geçti. Geçirmek için biseyler yaptınız mı yardım edermisiniz banada 😊
Tavsanim perihankrkya normalde 10 gun canm ama benin kaynanam gibi olursa etrafinizdakiler 3 gunde zorla ayaga kalkqrsin
Marysa perihankrkya sezeryan sonrası 40 gün adet gibi kanama mı oluyor bi arkadaşımın öyle olmuş beni korkuttu biraz hatta 40 günü geçti dedi 🤔🤔
Mavikiz Canım 3. Günüm bugün sezeryan olalı. Agrilarim biraz daha hafifledi ama gaz sancım oluyor arada sırada. Bol bol yürüyüş yapmaya çalış kendini zorlamadan ve bol komposto tuketmeye çalış. İlaçlarını mutlaka düzenli kullan. 💕
-Defnee- Günde kendi işinizi kendiniz yapabilecek duruma geliyorsunuz. 10. Güne kadar yardımsız kalmamanız ve dikişlerinizi zorlamamanız önemli. Bu sıcak havalarda dikişlerin bulunduğu yerleri terletmeyeye çalışın. Sevgiler 💜
Deleted5544 ben 3-4. gün kendi başıma oturup kalmaya başlamıştım gün temizlik yapabilirdim o kadar hızlı iyileştim ama çoğu kişinin 15. günü buluyormus toparlanması
Asparya gulcingulcin dikişlerde kanama vs oluyor mu? Doğum sonrası karın ve dikiş yerlerinde nasıl bir toparlanma oluyor?
Dugu35 Bende dün sezeryan doğum yaptım henüz ağrılar mevcut yürüyüş hafifletiyor biraz daha umarım çabuk toparlarız ⭐️
Asparya Dugu35 bende sezeryan düşünüyorum dikişlerin yeri şişiyor mu yada karnın nasıl oluyor? Benide meraka sokan noktalar buralar. 😅 Sonrasında karında ve dikişlerde nasıl toparlanma oluyor…
Dugu35 Asparya Asparya Yok canım dikiş yerleri şişmedi öyle kanama felan olmuyor. Göbek kalıyor biraz tabi hepsi gitmiyor hemen 🤣
Blnyhra Asparya genelde yapıştırma yöntemi kullanıyor canım artık benim ki yapıştırma ile olmuştu bat gibi aynı 1 hafta sonra çıkardılar izi yok denecek kadar az 😇
melike_levent Bende 34 haftalik hamileyim ve sezeryan olcam dwneyimim olmasina ragmen yinede korkuyorum😊
Tosbikim 10 günün buldu normal hayatima dönmem sağa sola keisnlikle donemiyordum ben yataktan kalkamıyordum ağrılar yüzünden
Busravebebegi perihankrkya 3 4 güne toparlamıştım tabi ağrısı oluyodu arada doktorum yürü bol bol birlessin demişti ve o bölgeyi sürekli kuru tut nemli kalmasın dedi 😊