sehergunduz Kiizlar günlük islerinizi kendiniz yapabiliyor musunuz ben son haftalarda zorlanmaya başladım banyo falan yikarken ozellikle
fosforlukalem sehergunduz günlük sil süpür işlerini yapabiliyorum ama dinlene dinlene. Yoksa belim ve bacaklarım çok ağrıyor
Berilknur sehergunduz 36dayım kızım var 5 yaşında hem onun peşinde ev iş yemek felan akşama kadar ataktayım 🥴
noone sehergunduz 36dayim günlük süpürme dışında detay şeyleri yapamıyorum 34de yardımcı çağırdım detay işleri de kuzenlerim ve kayınvalidem yaptı kendim yapsam 1 hafta sürerdi ama yapardım yine de kimse kiyamadigindan sagolsunlar yardım ettiler
Kuzeymiraa sehergunduz ben yapıyorum cam vs bile sildim fakat çok çok dinleniyorum sürekli de bir şeyler atıştırıyorum 🙈
Sevgiarf Bende 34 haftalığım ve taşınıyoruz mecbur kalınca yapıyorum valla 😂 sonra ağrısını çekiyorum ama
sehergunduz noone ya ne güzel aileler farklı şehirde ben yalnizm virüsten dolayı yardımcı da cagiramiyorum
noone sehergunduz o zaman yavaş yavaş yapın yapamadığıniz şeyleri de hiiç takmayın çok yorulup kendinizi zorlamayın
Mehtap74 sehergunduz ben şuan 30+3 üm evde boya badana var sonra banyoda duşakabin falan değişecek ve şuan gözümde büyüyen bir ev yerleştirme var. Kardeşim ve eşimle beraber yaparız diye düşünüyorum. Valla yapabildiğini yap gerisini bırak kendini yorma.
Kelimeleringucu Bizde 32 haftalik olduk ama çok yoruluyorum yaa😂😂😂, 3 gündür evleri silicem diyip duruyorum ama yok mecalimm, dün tozlari falan aldim silme işlemi bu güne kaldi , bu günde yemek tatli falan yaptim kaldi yarina artik hayirlisi🤷🤷
Civcivim34_44 Kelimeleringucu al bnden de o kadar 😀evi süpürüyorum sıra silmeye gelince üşeniyorum oturuyorm kalıyorum oyle 33 hafta 4 günlük benimkide birde 2 bucuk yasında oglum var enerjim hiç kalmıyo vallahi
-ecekaplan1 sehergunduz Perdeleri camları bile siliyorum 36 haftalığız. Kimse olmayınca yardim edecek her an doğuracam pis gözükmesin evim diye uğraşıyorum 🤣
ek-istanbul sehergunduz 38 haftalık gebeyim 2 katlı evi hala daha kendim temizliyorum kimseyide istemiyorum aten baskasının yaptıgı beni tatmin etmez