32+3 günlüğüz kızımla 20.haftadaki sıkıntı sıkıntı mi asil 30dan sonrası ne oturabiliyorum ne yatabiliyorum sıcaklar bir yandan kendimi sürekli halsiz hissediyorum ama bebeğim hareket ettiği zaman ben her şeye razıyım yeterki o iyi olsun diyorum boşuna dememişler Cennet analarin ayakları altinda🤗