Bebeğin son adet günümüne göre 13.haftada olması gerekirken ultrasonda 14.hafta çıktı. Yani 1 hafta önden gidiyor. Doktora iyi beslendiğim için mi böyle oldu diye sordum. Doktor da iyi beslenmekten olup olmadığını 20.haftadan sonra anlayabiliriZ, bu haftalarda anlayamayız dedi. Gebeliği önden gidenler, siz bu durumu kaçıncı haftada öğrendiniz? Ve bir sıkıntı oldu mu?