37+6ya gün verdiler. Doktorum 37+0dan itibaren planlı sezeryan düşünebiliriz demişti benim oğluşumun kafası büyük diye doktor 38e kadar beklemeden alalım dedi. Yani tamamen bebeğe bağlı ama zaten çizelgedede 37.haftadan itibaren zamanında doğum olarak gözüküyor