Nurmine ayazmoms41 bende de oluyor 23 haftalığız cevabı bilen vardır belki burda durayım ben de inşallah normaldir. Kimisi ayağını Yukarı kaldır duvara daya bi on dk diyor ama bilemedim şimdi.💁🏻♀️
Buselensi ayazmoms41 ay ben yolun ortasında kitlenip kalıyodum oyle bi agrı oluyodu ki adım atamıyodum valla ama cok sık değil yürüdükce falan doktorum normal demişti bişey olmadan gecti gitti
ayazmoms41 Buselensi aaa öyle mi benimde yürüdükçe oluyor sadece oturunca felan bişey yok korktum bi sorayım dedim 😊
ayazmoms41 minikmucizem1_ idrar yolu enfeksiyonu kum döküyor olabilirsin dedi ya da üşütmüş gaz olabilir dedi rahim uzunluğu ölçtü normal dedi. Bebeğin ayakları aşağıdaymış öyle söyledi