Kızlar benim sol böbreğimde taş vardı hatta ameliyat olucaktım bi kaç aya ama hamile Kaldığımı öğrenince erteledim şimdi sağa tarafımda böbrek büyümesi olmuş bir santim ve sağa tarafında da taş oluşmuş devamlı böbreklerim sızlıyor ama taş düşürme ağrısı gibi değil bu durumu yaşayan var mı acaba doktor ürolojiye git dedi yarın gidicem ama sizdende bilgi almak istedim 🙏