tugbaayvaci Hiç belirtim yok ilk gebeliğim bide süreç nasıl ilerleyecek gelmeyecek gibi duruyor 🙈 anneler yazabilir misiniz
hopehope tugbaayvaci 40+2 bitmek üzere hala beklemelerdeyiz 🤷🏻♀️ dün nst se çok hafif sancım çıktı ama hiç hissetmiyorum bile. Ne zaman doğacak bilmiyoruz 🤷🏻♀️
Esraabozkurtt tugbaayvaci benimde bugün 40+1 nst de hiç sancım çıkmadı doktorum perşembe sabah kontrole çağırdı bugün doğumu planlayalım dedi
tugbaayvaci hopehope benim de öyle ya çok küçük sancıların var dedi çatı muayenesi için de baktı kapalı dedi geri öyle geldim eve
hopehope tugbaayvaci ben 38 de çatı muayenesi oldum. Bir dahakinde şöyle 5 6 cm açılma olsa fena da olmaz hani 🤭 doktorum cumaya kadar beklerim cuma olmazsa 4q de sezeryana alırım diyor suniye hiç yanaşmıyor o zamana kadar doğar İnşaAllah
Zeybice Doktora soyleyebiliyor muyuz suni sanci istiyorum diye. 40 + olmak istemiyorum. 39dayim su an