Aylemmm [url=https://hizliresim.com/Npzkq4][img]https://i.hizliresim.com/Npzkq4.jpg[/img][/url] [url=https://hizliresim.com/Npzkq4][img]https://i.hizliresim.com/Npzkq4.jpg[/img][/url] 9 haftaligim ama gobegim yag gibi degilde lastik top gibi gerildi kizlar. 58 kiloyum. Normalde yag olsa uzandigimda sallanan gibek top gibi sipsivri duruyor. Resimdeki gibi belli oluyor. Belki gazdir ama zannetmiyotum cunku 32 haftalik bebeklerde bile o kadar karin buyuyor davul gibi ama cikan bebek 2 kilo anca cikiyor. Bebek rahat etsin diye onceden sisiyo karin bence. Bir de bu durumda erkek olur diyenler var tabi. Var mi böyle erken karni şişen hamişler?
Bus_ak18 Aylemmm benimde göbeğim erken çıktı ama şimdi farkediyorum ki ilk zamanlardaki göbek gazdan ibaretmiş. Şuan 25 haftadayım karnım aşırı gergin ve öncekinin şişkinlik olduğuna inandım😊
1PrensAnnesi Aylemmm ilkimde 4 ayda çıkmaya başlamıştı ama bunda 2. Ayda bariz belli hamile olduğum bencede bebek rahat etsin diye büyüyo bide sanırım 2.de çabuk belli oluyo
61Aysen Aylemmm bnde hamile kaldgmda karnim dümdüz dü suan hafif gobegm vr birz belli oluyo disardn baknca yanls hatirlamiyosm 9.10 haftalikken gobegm vrdi suan 15+3 olduk ama hamile göbeği gbi sertlik yok gobegimde
Aylemmm Bus_ak18 ya ben kabizlik falan da yasamiyorum. Cok fazla gazim da yok ama gergin karnim. Hatta yirtilicakmis gibi. Hani bazen çok yeriz olur ya. Ama ben kusuyorum tüm gün. Bence bebege yer açılıyor. Sonucta 5. Ayda falan bebek birden buyumeye basliyor. Karin çatlamasin diye falan önden böyle yer aciliyor olabilir. Çünkü kücük ama yuvarlak bi karindan bahsediyoruz nasil anlatsam. Böyle kocaman bisey degil. Bebegin boyutuna kendini yavas yavas hazirlayan bi karin. Doktor falan da degilim kendim uyduruyorum ama 😂
Sevgi_dmrc Ben her zaman dümdüz karına sahip olan bir insandım şu an 7 haftalık hamileyim ve asla hiç bir pantolonum olmuyor karnım gergin ve şiş dediğin gibi yağ değil , bende anlamadım neden böyle oldum şimdiden
Byn87 Sevgi_dmrc ya bende aynı oldum. Hamile olduğumu öğrendim pıt karnım cikti. Hemen 2 kilo aldım. Çok şaşırdım. 23. Haftamdayim toplam 12 kilo aldım. Ve öyle çok yemek yiyen biri de değilim. Çok şaşkınım
Aylemmm Byn87 bebek tosun gibi olacak heralde 😁 valla ben kilo almadım ama karnim top gibi oldu. Önceden yag gibiydi elimle tutup minciriyodum. Oturdugumda iki kat duruyodu. Simdi top gibi duruyor bildigin. Sonucta bazi hamilelerin karinlar kocaman oluyor önlerini göremiyorlar. Bünye ile alakali bir sey bence. 😁
Aylemmm 1PrensAnnesi olabilir benim ilk hamileligim. Anneme soyleyince acaba erkek mi olacak dedi 🤔 gaz da olabilir sonucta ama karnim baya gergin. Sanki bi sofra yemek yemişim gibi. Halbuki kusup duruyorum. Soyle dusunuyorum. Rahmin icindeki su, derinligi falan artiyordur zaten o kadar kocaman olmuyor ama yine sistigi icin farkediliyor 😁
2_bwbik Aylemmm iç karnı dar olanların göbek hemen cikiyot 😊 benimde öyleydi 12 de 5 aylık hamile gibiydim 9 ay fotomy atsambu gobekle nasıl yaşadın dersinizkocamandi 😊🤣🤣🤣
Ahsen_ahsen O dönem olan şişlik ödemden oluyor. Gerçekten göbeğin çıkınca anlıyorsun ki o zamanlar ki bebekle alakalı değil.
Aylemmm 61Aysen 9 haftaligim. Telde annem de erkek olabilir dedi. Haha kiz olsun istiyodum ama bakalim. Acabaaaa ne olacak 1 ay sonra ogrenirim ins. Saglikli olsun da🤭
Yaseminelif Aylemmm ay cevap vermezsem çatlarım 😂 bu üçüncü gebeliğim ilk ikisi guzelll kizlarimdi ve asla sikinlik gaz rahatsızlık hissetmedim şuanda 3. Deyiz ilk haftalardaki gaz o şişkinlikler inanılmazdı vedeeee erkekmis yani bana göre diyim erkek bu şekilde belli ediyor
Betulll11 Benim de erkenden çıktı 2 aylıkken farkediliyordu. Şimdi neredeyse 16 haftalık olduk epey büyüdü karnım ama baştaki karnım şişliktenmiş bence de. Şimdi normal hamile göbeği oldu 😀
Bus_ak18 Betulll11 aynı fikirdeyiz😂 ilk zamnlar bi hevesle göbişim çıktı diye seviniyoruz ama sonra onun gaz oldugunu gerçek göbek gelince anlıyoruz. Çünkü sonraki aylardaki gergin ve içten gerilen bi göbiş😂
kedilervekaranfil Aylemmm Şöyle ki rahminiz şu an çok çok aşağıda. Normalde rahim pelvis kemiğinin içinde oluyor. 20 haftalıkken göbek deliği hizasına geliyor. Yani miniğin daha çok yolu var. Yağ değil elbette bu ama gaz :)
Aylemmm kedilervekaranfil gobek deligi hizzam sis degil zaten. Asagisi sis yuvarlak. Armut gibi asagisi sisti. Zaten internette 11. Haftadan sonra gobek belli oluyor yaziyor. Örnek resmi de ordan attim. Oyle hayal ettiginiz gibi top gibi degil 😂 resimdeki gibi alt taraf sis yani hamilelik belli oluyor.
Aylemmm kedilervekaranfil birde doktor benim bebisi artik kasiklarimin ordan degil hafif gobege dogru kontrol ediyor. Dediginiz kadar aşagida degil yani. Zaten bebek baya buyuyor bu haftalarda elleri ayaklari olusuyor artik. Ama gaz da olabilir tabi. Ama kabizlik falan yasamiyorum. Bakalim bir kac haftaya belli olur.🙏