World İlk hamileliğim maalesef kürtaj ile sonlandırılmıştı. 6 ay sonra 2. Transfer ile tekrar gebeyim. 4+3 teyim fakat vajinadan su gibi akıntı geliyor 🙄 ödüm kopuyor birşey olacak diye 🤦🏻♀️
cansel30 World hayırlı olsun benimde geliyordu akıntı doktor rengi kırmızı olmadığı sürece korkma demişti. Ama doktoruna durumu mutlaka söyle.. ilaç kullanıyormusun iğne progestan fitil jel falan