Kızlar geçen hafta doktora gittim 16 haftalıkta doktor göbekli bi bebek dedi 157 gram dedi 16 hafta ama 17 görünümlü dedi böyle bir şeyle karşılaşan varmı nette bakıyorum hiç bir şey yazmadı doktora sordum gayet normal dedi ama içim rahat etmedi gittiğim doktor çok iyi bi doktor özel muayeneye gidiyorum başka doktora gitsem mi biraz beklesem