Kuzeymiraa Bende joell aldım hep fiyt olarak uygun hemde hafif amortisor yaylı sistem aynı zamanda bi bakın 🖐🏼
esraskrdn bburcu Eğer istanbuldaysaniz gidip bakabilirsiniz. Fakat asansorsuz evde kesinlikle 6-7kgnun üstünde olmamalı arabaniz. Bebek, araba,çanta vs derken çok yorulursunuz☺️
Meryemmemis bburcu hem asansör yok dıyosun canım hemde cok gereksız pahalı ve agır traveller. Joie literax 4 aldım ben hem katlanması cok kolay hem ılerı yasa kadar kullanabılır hemde fıyat olarak guzel☺️
Kuzeymiraa bburcu yok malesef bende buraada yaşıyorum çarşıdan aldım gittigidiyorda vs var [url=https://hizliresim.com/AOlbhe][img]https://i.hizliresim.com/AOlbhe.jpg[/img][/url]