Arkadaşlar merhaba. 39+1 haftalık hamileyim, az önce açık renkte pembe gibi bi leke geldi küçük bisey. fakat öyle söylenen gibi sumuksu ya da yoğun kanlı degildi. Bu şekilde nisan gelir mi? Böyle gelip daha sonra sokulme ihtimali var mi? Bilen birileri yazabilir mi lütfennn