Bebik-19 Kızlar bebeğim 24 haftalık oldu ve hareketlerini çok fazla hissedemyrum çalıştıgım için yoruluyrm ondan mıdır en son 1 hafta önce muayenemiz vardı herşey normaldi
Duduars Bebik-19 25+6 bnde sürekli hissetmiyorum hatta 2 3 gün pek hissetmedim korktum ama dün aksam kıpır kıpırdı yattıgımda.Gunduzleri hareket halinde oldugumuz için uyuyrlar sanirim sol tarafima yada sırt ustu yattigimda hareket oluyor korkma yani 🙂
Ertey Bebik-19 o haftalarda normal canm baya uyuyolarmis benimde öyleydi tedirgin olmustum hatta. 30 dan sonra baya bi hareketleniyolar .sen yinede cok uzun sure hissetmezsen git doktora.2 gun falan hic hissetmediysen
Esin122 Bebik-19 30 haftaya kadar cok normal canim 30 dan sonra harekette sikinti olmamasina bakiyor hocalar
Mervenur_kcbs Bebik-19 benimde öyle merak etme 26+5 oldum 2 gündür çok az hissediyorum ama bit sorun yok maşallah
Bebik-19 Duduars inşallah öyledir canım çok evham mı yapıyorum bilmiyorum doktoruma soruyorum oda normal olduğunu söylüyor kız bebek çok hareketli olmayabilirmiş onada bağlıyorum bazen ama kafamda deli sorular hergün ☺️
GozdeKB Duduars bende 25+6 haftalık hamileyim kızım olucak cok fazla hareket etmiyor doktor bazı bebeklerde olabiliyor demişti endişelenmemize gerek yok aslında
Ecem2020 Duduars bende 21+1 oldum bnde bir kac gundur hissetmiyorum 1 hafta once kalp sesini dinlemiştik saglik ocaginda pazartesi kontrolum var ..
Duduars Bebik-19 benimkide oglan. oglanlar hareketli olur derler bizimki mıymıy hic cinsiyetle alakasi yok kuzum Rabbim saglicakla kavustursun 💞😗
Duduars GozdeKB dogduklarinda da bu kadar sakin olacaklarmi acaba karnimizda gayet sakinler doguma sakliyolar hünerlerini sanirım😁😁
GozdeKB Duduars bi tanıdığımız anne karnında nasıl olursa doğuncada öyle oluyorlar demişti bence sakin olması daha iyi sizin son regli tarihinizde 14 ü mü bazen hafta aynı olada o tarih aynı olmuyorda