Skarakas 37+6 haftaligiz ellerim ayaklarim bugun daha da sisti. Bi kac gündür sag elim uyusuk uyaniyorum, yemek yerken yada sag elimle birseyler yaparken uyusma oluyor. Sebebi ne olabilir basina gelen var mi? Ozellikle sag elim olmasi beni telaşlandırıyor.
_Mrv_ Skarakas ödem damarlara baskı yaptığı için oluyor ama gittiğinizde bi gösterseniz iyi olur nolur nolmaz