Kızlar 5 aylık hamileyim. Dün eşimle birlikte olduk. Daha önceden mantar enfeksiyonu vardı ama biraz geçmişti. Çok fazla yanma olunca bende uyumadan önce ketoral fitil kullandım. Fakat sabah pembe bi akıntı gelmiş. İleriki saatlerde daha fazla geldi sebebini bilen var mı ? Ağrım sancım yok ama bu pembe akıntı korkuttu açıkçası.