Arkadaşlar merhaba ,uzatmayacağım konuyu .ilk doğumum 2013 te zorunlu sezeryandı .o sebepten bu Doğum da planlı sezeryan oldu .neden erken planladınız diye sorarsanız sancılarım çoktu ve bebek hep 2 hafta önden gitti iri bebekti .3500 gram sağlıkla doğdu çok şükür .son zamanlarda hareketleri çok azalmıştı .Sıkı takipte idik.ama yine de boynunda epey bir kordonla dünyaya geldi .Allahım her isteyene bu duyguyu tatmayı nasip etsin 🙏 Doğuma giderken ve doğumhanede hep dua ettim tanıdık tanımadık .inşallah hamile olan siZler de sağlıkla kucaklarınıza alın evlatlarınızı 🙏