Arkadaşlar bişey sormak istiyorm. Ben 12. Haftamda enzimlerim yüksek diye doktora gitmiştim işte günlerce tahliller testler derken hcbi ilaç kullanmadım kadın doğum doktorum da şimdilik bsy kullanma demişti. Neyse son gittiğimde enzimler icin düşmeye başlamış doktor dedi BNde kadın doğum doktorumu değiştirmiştim bu süre zarfında. En son Persmve gittim ultrasonda 15. Hafta görünüyor bi hafta önde gidiyor. Neyse Bn cıktm doktorun yanından snr kan ilacı aklıma geldi aradm doktorun sekreteri canm 15. Hafta daha erken o yzdn doktor bey vermedi sna vitamin kan ilacı falan dedi bi dahaki geldiğinde verecek dedi. Doktor da bir ay snra gel demişti. Sizce normal mi? Kime sorsam 12 13. Haftadan beri kullanıyor