Karadagn 37 artı 3 üm bnde ikinci dogumum akıntım devamlı var ama acık renkte kahverengi akıntı nişan olabilir ilk dogumumda öyle olmuştu takip et artarsa doktora git canım mutlaka dogum başlayabilir bnde 37artı beşte dogurdum ilkini saglıkla kucagına al inşallah