Arinna tugbaayvaci Bende epidural ile yaptım çok rahattı sonrasında da rahattı baş ağrım falan olmadı
Mihre tugbaayvaci Normal olacaksa çok gereksiz,ama sezaryende iyi bir seçenek.Ben spinal anestezi oldum zerre bel ağrısı,sırt ağrısı çekmedim ve hemen ayaklandım.Her gören normal yaptım sanıyordu,velhasıl pişman değilim.
Odabeniseviyorbenodayi tugbaayvaci ben epidurallsiz doğurdum gıkım çıkmadı. Acı eşiğin düşükse yaptır yani bir sürü kişi memnun. ben korkarım öyle şeylerden istemedim o yüzden o acıyı da yaşamak istedim neticede vardır onun da bir faydası insan hayatina
Barsln Bende epidural düşünüyorum ama zaten tüm sancıyı çekiyorsun sadece bebeğin geleceği an uyışturuyorlar diyorlar bide ilk doğumum çok korkuyorum
Kubragdkl61 Ben doktorumla konustugumda disardan gelen her mudehalenin bir riski vardir . En ufak bas agrisindan acile gidersin igne yaparlar onun bile bi riski var fakat insan vucuduna ciddi anlamda zarar verdigi tespit edilse zaten boyle birsey sunulmaz tıpta demisti hak verdim ki öyle zaten 😊
Ebruozcann Ben yaklaşık 17 gün önce epiduralli normal doğum yaptım doğumdan sonra 10 gün baş ağrısından felç kaldım sancım enseme sanki 5 kişi bastırıyordu öyle hissediyordum hiç bitmeyecek sandım ama bitti çok şükür 🙏
Ebruozcann Asnb içmediğim şey kalmadı kahve çay nescafe normalde şekerli sevdiğim kahveyi sade içtim yeterki geçsin diye kupa kupa hemde çok şükür 1 hafta içinde geçti yoksa kan yaması yapılıcaktı anastezi uzmanı ile kanka olmuştuk hastaneye gelip gitmekten oy çok şükür geçti her bünye aynı değil sende olmayabilir bana anastezi uzmanı binde bir görülür oda şansa sana dedi
Degisken Ben 7 sene önce epidural sezeryan oldum. Hayatımda bel ağrısı bilmezken doğumdan sonra başladı. Sadece iş yaptığımda yorulduğumda oluyor.belki yaş geçti diye hareketsizlikten kaslar zayıfladı yada epiduralden bilemiyorum. Ama yine olsa yine yaptırırım çünkü genel olup uyumak istemezdim. Bebeğimin doğuşunu izlemek istedim.şimdi hamileyim ikinciyi epiduralli normal doğum istiyorum.
Ebruozcann Asnb doğumdan çıktığımda hiç birşey yoktu bende ayağa kalktım selfie’ler çektim bebeğimi emzirdim sonra uyudum sabah Bi kalktım ensemi kaldıramıyorum dedim ben bittim öyle bir ağrı ile uyandım