Cumartesi sabah yoğun bir kanama ile karşı karşıya kaldım gebeliğimin 11+5 haftasında oldu. Bugüne kadar hiç bir kanama veya lekelenme olmadı. Apar topar acilden giriş yaptık 6 serum 3 iğne progesteron verdi doktor düşük tehlikesi için.ne kadar yatacağımi ne şekilde yatacagimi ne zaman kontrole gideceğimi söylemedi ben de o halle hiç uğraşamadım. Cuma gününden beri yatıyorum cuma akşama doğru kanamam bitti arada peçete ile silince kan gelebiliyor ama yatmaktan yoruldum bi de nasıl yatmaliyim sırt üstü mu yana mi ve hiç mi kalmamak gerek yatak insani çok yoruyor arada kalkıyorum yürüyorum tavsiyelerinize ihtiyacım var