Adetden 10 gun once yumurtlama ola bilirmi? Adetime 10 gun kaldi.flo deye bi program var orda 7 temmuz gozukuyo yumurtlamam ve degerlendirdik 30 gunde bi adet oluyorum ovulyasyon testi hic kullanmadim o program uzerinden gittim.. simdi test yapsam belli olurmi? Hamilelik?ya ben erkenmi davraniyorum?🙄🙄bu durumy yawayan varmi aranizda? Erken ogrenmek yada 10 gun kala yumurtlama gibi