Kuzular 1 hafta önce bir ilden başka ile yeni taşındım. 2 gün önce de Ankara’da işim vardı eşimle oraya gittim geldim özel araçla .bayram sebebiyle de Bursa’dan Samsun’a gideceğim. Bu ay içinde yolculuk çok yapmak zorunda kaldım.24 haftalığım . Saat başı ya da 45 dakkada bir mola veriyoruz ama içim içimi yiyor vicdan yapıyorum . Bu tür uzun yolculukların tehlikesi neler ? Doktora sorduğumda dinlenerek git diyor dediğini yapıyorum ama içim hiç rahat değil mecbur kaldığım için de gitmek durumundayım. Bunu yaşayan ya da riskleri neler bilen var mı?