Caglaa93 Hanımlar 30+2 günlük hamileyim. Çok az yol bile yürüsem vajinamda aşırı baskı oluyor sanki bebek çıkacak gibi. Hep yatmak durumunda kalıyorum. Bu durumu yaşıyan var mı