Gunay-2 38+5 teyim sabah suyum geldi, düzensiz, sancım var, açıklık 1cm . Suni sancı veriyorlar 🙈dualarınızı bekliyorum 🙏
Vijdan Hayirlisiyla sağlıcakla al yavrunu insallah Allah yar ve yardımcın olsun ilk doğumum suni ile başladı sancim suyum nisanım gelmeden 1 cm açıklik vardı sadece sabah 10 gibi başladık öğleden sonra 2 ye kadar idare eder adet sancısı gibiydi sonra artırdılar sanırım dozajı zorlanmaya basladim her muayenede açıklık ilerledikçe kendimi motive ettim dayandım hep dua ettim takı 7-8 cm lere gelince artik yorulmuş ve inanılmaz susamıştım alın dedik sezeryana yapamicam eee tecrübesizlik iste bilmiyorum ya az kaldı dediler ebeler motive etti sağolsunlar akşam 8.30 da doğmuştu oğlum. Korkmayın sonuca odaklanin her sancıca her bir cm açılmada bebeginize kavuşmanıza az zaman kalkmış demek hayırlı doğumlar diliyorum 😊🙏
Gunay-2 Vijdan çok teşekkürler evet aynı şekilde oldu 4 saatte açıklık 9 cnm buldu yavaş yavaş arttıkdıkça zorladı sancılar. Çok şükür kavuştuk 🙏
Vijdan Gunay-2 hadi gözün aydın cnm çok sevindim tecrübe konuştu ve tuttu yani rabbim çok oyalamamış sağlıcakla büyüt bebeğini sıra bende cuma sezeryanim var dualarını beklerim.