Esraa16 Kızlar vajinadan alınan progesteron u kullanıyorum gece yatmadan birde öğlen kullanıyorum ama ne yaparsam yapıyım afedersiniz geriye akıyo ilaç kullanılar varsa sizinde mı öyle
Homeless20 Esraa16 aynen canım eriyip akıntı olarak geri geliyor. Fitili koyunca yatcan en az akıntı öyle oluyo
Sym1 Esraa16 canım fitili attıktan en az 20 dk kalkma doktoruma sorduğumda doktorum akıntı şeklinde geliyorsa normal ama fitil olarak geri geliyorsa gitmiyordur demişti yani akıntı bebeğin baskı yapması ile akıyor o yüzden korkma o gidiyordur içeriye ☺️
Mehtapakgl Esraa16 yalniz değilsin ben günde 3 kere kullanıyorum. Doktor bol bol akontın olacak demişti. Fazla ilaç çıkacak dedi. Gayet normal
Esraa16 Homeless20 akşam koyup yatıyorum mesela ama yine aynı ya acaba diyorum kalanı yeterli olur mu
Homeless20 Esraa16 valla benim gece olan o kadar akmıyo ama gün içindekiler hep akıyo :) mutlaka oluyordur kız. Olmasa öyle koydurtmazlar bnce
Esraa16 Nurdaaann benim servikal yetmezlik olduğu için doktorum kasılma düzenleyici olarak verdi ben 9 ay boyunca kullanıcam canım
Esraa16 ilknr_ylmz94 bende itiyorum ama yine geliyor yine geliyor gittiği kadar artık illaki faydası oluyordur
Nurdaaann Esraa16 anladım kuzum inşallah rabbim bebeklerimizi sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🙏🏻 benim progesteron düşük çıktı onun için hap verdi
Betulaks Esraa16 oluyor oluyor merak etme bende 8 ay kullandım gece yatmadan uçta kalmayacak şekılde koyuyordum gun içinde veya idrar yaparken geriye kalan erimiş ilaç akıyor yani fazlasını vajına atıyor zaten ☺️💐
Esraa16 Mehtapakgl ay iyi hadi bende acaba etki ediyor mu diye aklıma takıldı doktoru yarın aricaktim artık