Kızlar öncelikle merhaba ilk defa konu başlığı açıyorum da benim siz hamile anne adaylarına sormak istedigim ben 30.haftami bitirmek üzereyim ve burada okuyorum göğsümden süt geliyor vs diye ama ben de herhangi Böyle bi durum yok doğumdan hemen sonra sütüm gelir mi acaba