Canım bence ne olur ne olmaz git bir doktora görün. Benim de senin gibi sızıntı şeklinde oldu ilk ve gittiğim de direk yatışım yapıldı. Hatta ben hemşireye yani öyle çok bir boşalmado az az terliyorum sandım hatta bekleyemezsiniz biraz daha sancılanayım falan dedim ama ebe bana içinde bir balon var ve bunun patladığını düşün dedi o su sızıntı şeklin de de gelse bebek susuz kalabilir. Bir de ben böyle karnımda çok hafiften bir şey patlamış gibi pıt diye bir şey hissetmiştim