Duygu2110 sali gunu ben epiduralle normal dogum yaptım canim bidaha cocuk dogurcak olsam bidaha yaparim kesinn ve nettt yani. 5 cm le hastaneye gittim ne suyum gelmişti ne birşey 5 cm dediler bende oo dogumda ne var canim ben paşalar gibi dogururum millet bu sanciya mi bağırıyor dedim taki doktor suyumu patlatana kadar o an eyvahhhhh asıl simdi başlıyor hersey dedim ve sancilarim artmaya başladı. Sancim geldikçe pilates topuna oturuyordum eşim.bebek yagiyla belime masaj yapiyordu.. sanci vurdukca tezgaha tutunup egiliyordum.. evet sanci gelip gidiyor dinlenmeye da zamanin var ama o zaman bana yetmiyordu hic astım hastası oldugum icinde duzgun nefes hic alamiyordum.. artik eşimin yuzune bakip ben dayanamıyorum diye gözlemimden yaş süzülmüştü doktorum gelip epiduralden bahsetti ve ben direk hayirrrrr dedim.. cunku ondan,bundan, şundan duyduklarim vardi hep. Işte felç bırakır bak sakin yaptirma, işte bak cok kötü olur yaptirma sık dişini herkes birsey diyordu o yüzden bende doktora hayir dedim dinlemeden.. neden dedi doktorum bende insanlar boyle söylüyor dedim.. yok oyle birsey ben bile kendim dogururken epiduralle dogurdum ve açılman hizlanicak bak dedi ve ben yine hayir istemiyorum diyerek doktoru yolladim. Sancilar vurdukça daha cok tükendim ve eşime git çağır yapsinlar dedim.. doktorlar geldi epidural yapildi ve inan hicc canin acimiyor sakin korkma.. bana bide ac videosuna bakk ki kork ona gore sakin yaptirma diyolardi.. zerre canim acımadı oldu bitti sancilarim durdu cok uykum vardi cok yorgundum ve uyuya kalmişım 1 saat sonra popomun agrisina uyandim.. doktora agrim var benim dedim doktorum neren agriyor dedi bende popomun agridigini soyleyince hemen aciklik varmi diye bakti ve 10 cm.olmustu.. çat diyede dogurdum valla bi anda doğum basladi kizimi kucagima aldim..ne bel ağrısı yaşadım ne baş agrisi cokda iyim valla.. sen millete bakma canım