ElifAlinal İyi akşamlar hanımlar 15 haftalık hamileyim hiç bir belirtim yok sizce normalmi sürekli kendimi yokluyorum ama hiç hareket bile hissetmiyorum
KaderKaradeniz Daha çok erken ilk gebeliklerde 20 hafta veya sonrası da hareketler hissediliyor canım korkma kontrol iyiyse sorun yoktur
ElifAlinal Benim tüp bebek o yüzden çok tedirginim kusma aşerme ağrı falan hiç yaşamadım doktor muaynemde 8 mayısta