38+3 günlük hamileyim. Doğum belirtisi hiç yasamdim karnımın asagida olması ve baskı hissetmem haricinde. Dün vajinal muayene de doktorum bebeğin kanala yerlesmis oldugunu, rahimin daha incelmedigini ve1 cm açıklık başladığını söyledi. Bu belirtilerle beraber bugün iki defa kahverengi şeklinde affedersiniz balgam ya a sümüksü gibi lekelenme geldi. Ve nişan olduğunu düşünüyorum. Bugün baya antrenman yaptım( yer silme, secde pozisyonu, eğilip kalkma vs.) Buna dayanarak tan sizce ne zaman doğum başlar ya da böyle bi durum başına gelipte doğum yapanlar ne kadar sonra doğumu başladı acaba. Ayrıca bu 2. Gebeligim. İlk çocuğumda nişan falan yaşamadım. O yüzden soru işareti ve merak oluştu bende…