acemi_anneee Kızlar bime salı günü johnsons baby bebek yağı geliyor 9₺ ye sizce iyi midir kullanan var mı almalı mıyım
Selin648 acemi_anneee BİM’den almadım Migros’tan aldım canım 12 tl falan ben çok beğendim mis gibide kokuyor bebeğime onunla masaj yapıyorum çok hoşuna gidiyor
MinnakLiva acemi_anneee canım çok ucuz sanki ya 9tllik üründen ne hayır gelir fiyati yüksek ürün alamam diyorsanuz eğer onun yerine aktardan bebe cildine uygun doğal yağlar alabilirsiniz hem içinde ne olduğunu bilirsiniz en azından 😍😍
Babyy1S acemi_anneee pahalli ucuz diye bakma içeriği onemli pahalli olupta kalitesiz olanda var ucuz olup ta kaliteli olanda içerigi güzelse alınır niye alınmasın
Vijdan Markası olan bir urun sonuçta ne olduğunu biliyoruz ben karnimada nemlendirmek için ondan kullanıyorum bebeğimede aldım gayet güzel bir urun
Deleted5544 doktorum yazın yağ kullanma isilik yapar dedi, yazın doğacaksa aklınızda bulunsun bizde nemlendirici süte geçtik o yüzden
Arinna Deleted5544 Hangisini kullanıyorsun canım? Bende düşünüyorum da almayı? Losyonu bıraktım çünkü sıcak havada olmuyor