hulya_sncr47 Ebrusrtkpyln sormayın bnde şimdi limon yedim eşim evde yok gidip alsın limonla idare ettim şimdilik 🙈😂😂😂😂
hulya_sncr47 Nur1126 erkek mi bebeğiniz genelde erkekler sevdiği şeyleri aşermiştim oğlumda midye çiğköfte lahmacun kokoreç hayata bunları yemezdim normalde ismini duyunca yiyenleri görünce midem bulanıyordu nasıl yiyorlar ya diyordum taki oğluma hamile olana kadar bu saydıklarımı hepsine aşerdim Doğumdan sonra uzun br aradan sonra eşim kokoreç yelim mi dedi olur dedim inanmasınız ilk ısırokta afedersiniz kustum hiç istemedi camım hamileyken iki kez yemiştim ama midyeden baz geçemedim şimdi Buda erkek gene ayni şeyleri aşeriyorum kokoreç daha aşermrdim onun yerine bumbar midye karides lahmacun bunlara aşerdim tabi karides de yemedim çünkü görünce tiksiniyorum ama br yandan da canım çekmişti 🤣🤣😂😂
Nur1126 hulya_sncr47 ben aşerdiğimi bilmiyorum aşermek nasıl birşey hiç yaşamdım diye bilirim bu arada allah nasip ederse kızımız olacak kokareç ciğer felan sakatat düşükünüyümdür normalde 😁
hulya_sncr47 Kusura bakmayın hanımlar çanınızı çektirdim helal edin lütfen bu aşerme postu olduğu için bu kadar rahat yazdım😃
Ebrusrtkpyln hulya_sncr47 limon suyunu içmeyi severim ama elime alıp yemeyi sevmiyorum 🤣🤣 eşim çok sever tuz döküp kabuğuyla yer 😂
hulya_sncr47 Nur1126 aaa hayırlı olsun bn kızım da sadece erik ve baklavaya aşermiştim ama ikinci oğlumda maşallah bu saydıklarımın hepsini şimdi üçüncü oğlum aydı abisi gibi aşerdim doktor erkek dedi tabi sonradan dönmediyse 🤣🤣🤣
Mcakir Henüz daha 6+2 yim. Su böreği diye çıldırmak üzereyim. Eşim 2-3 saattir su böreği arıyor bulamadı. Kol böreği olur mu dedi telefon açıp , başladım ağlamaya. Ben hayatımda böyle bi şımarıklık yaşamadım. ( eşim hala sokakta su böreği arıyor)
hulya_sncr47 Mcakir hayırlı olsun cnm Allahtan seninki su böreği cnm hele sen bizim aşeremelerimize baksana seninki bizim kinin yanında ne ki😃😃😃😃
bburcu Mcakir superfreshin var hazır su böreği a101de şok migrosta bulamazsa son çare oradan alırsınız
Mcakir hulya_sncr47 ben gerçekten hani oturup ağlıcağımı ve aşermenin böyle bişi olduğunu bilmiyordum. Şuan kendime çok şaşkınım 😂😂😂
hulya_sncr47 Mcakir sizin ilk gebeliğiniz Galibe 😂 ondan şaşkınsınız bnde ilk gebeliğinde öyleydim ama alıştım bn attık 🤣🤣🤣
hulya_sncr47 Nur1126 canınız bişey çekmedi mi mesela eşiniz kokoreç yedirmemiş ya size siz üzülmediniz mi keşke yesem yada yemek icin ısrar etmediniz mi eşinize😂
Nur1126 hulya_sncr47 yoo yesemde olur yemesemde hiç sıkıntı olacak konu haline gelmedi hiç benim ablam aşerdi aşerdiği şeyi yiyene kadar burnunda kokmuş bide rüyasına girmiş sürekli yedikten sonra geçmiş ben çileğe çok yatkındım hala da çok severim ama öyle aşerdim diyebileceğim hiç bir şey yok 😅
Mcakir hulya_sncr47 ay evet ilk gebeliğim. 😅 Allah hemen ulaşabileceğimiz ve yiyebileceğimiz şeyler aşermemizi nasip etsin hepimizin😅 gerçekten enteresanmış😅
hulya_sncr47 Nur1126 işte ablanız istediği gibi aşerme siz çak haftalıksın belki yolun başındaysan her insan da aynı değil bazı Kadınlar aşermezler bile 😂