melegegebe ben güvendiğim bir yerde kokoreç yemiştim 🙄 ama mideme o kadar dokundu ki gelince kustum normalde 3 yarım falan yerim o kadar seviyorum 😅 her şeyden azar azar yendiği sürece sorun olacağını sanmıyorum. Salam sosis olursa da iyice kızartıp 1-2 parça yiyorum. Kağan Kocatepe’nin videosunda izlemiştim. Bu tarz yiyecekler ısıya maruz kaldığı an toksoplazma riski yokoluyormuş. Ama alışkanlık haline getirip sürekli yememek lazım