neslihan0558 Selam hanımlar , gebe kalmadan önce sigara içen biriydim öğrendiğim günden beri canım yine istiyor ama günde 2 tane falan içiyorum yine , sizlerde durum nedir 😃😅😅
Dygu21 neslihan0558 canım çok istiyor korkumdan içemiyorum 2 hafta oldu bırakalı ve günde 2 paket içerdim
ecembugra53 neslihan0558 içme bebeğin sağlığı önemli yapma be canım cok zararlı ya bebeğin ilerde ciğerlerinde problem olabilir be KUZum
babymomyy neslihan0558 bende sizin gibi aza indirdim ama doktor 2 3 10 fark etmez içiyorsun dedi bebeğin bağışıklığı çok azalıyormuş 3 sn içinde nikotin bebeğe ulaşıyor dedi çok zorlanıyorum ağlamam bile geliyor içemediğim için çok zor bi durum ya bence sizde tamamen bırakmaya çalışın
Ehnr neslihan0558 bence gülünecek bişey değil canım bu çok ciddiye alman gereken bişey lütfen bebeğini riske atma bende içiyordum 1.5 paket sigarasız duramıyordum ama bıraktım lütfen beni yanlış anlama kuzucum ama içme
Ecemyldz Öncesinde bende içiyordum ama öğrendikten sonra bıraktım içenin yanında bile durmuyorum ufak sigara kokusu bile gelse sanki bebeğimi zehirliyormuş gbi hissediyorum bence sende içme ne kadar az bile içsen bebeğin dumana maruz kalıyor
neslihan0558 babymomyy tamamen bırakcam inşallah Evet zor bi durum alışkanlık olmuş çünkü , tabi ki benim zevkim bebeğimin sağlığından önemli değil deniyorum 😌
neslihan0558 Ehnr Durumun elbette ciddiyetinin farkındayım canım teşekkür ederim 😊 Genel manada kafamda bitiremiyorum iradem zayıf bu konuda He içtiğim bi iki tane de şöyle oluyor yarısına bile gelmeden söndürüyorum . Aman canım ne bileyim bi anda bırakmam gerekiyor farkındayım inşallah bırakıcam ❤️
Tgbab neslihan0558 bende 4. Ayıma kadar içmedim ama artık dayanamıyorum sanki günde 2 3 en hafifnden içiyorum. Keske hiç içmesek amaaa 😓😓
Gulsah7171 Ah canım sorma ilk hamileliğimi öğrendiğim an bıraktım kızım 1 yaşında şimdi bu zamana kadar hiç içmedim 1 ay önce sigaraya tekrar başladım şimdide 5+5 haftalık hamileyim sigarayı içiyorum günde 2 3 tane. İlkinde bırakan ben 2.de bırakamadım çok yanlış biliyorum ama bırakamadım..
oglusum1510 Ben gebeliğimi öğrenir öğrenmez bıraktım (günde 1 paket içen biriydim) arada canım istiyor ama bir kere bile ağzıma sürmedim içenin yanındada durmuyorum bebeğimi zehirlemek isteyeceğim en son şeylerden biri bile olamaz 😒 sabredicez artık emzirme dönemindede içmem diye düşünüyorum sonra içer mşyim içmez miyim ruh halime bağlı 😅
Gonulidil neslihan0558 içmek ne kelime yedim resmen sigarayı.ama bebeğim doğunca ağzıma sürmedim bir günde iğrendim. Öyle pişmanım ki
61Aysen Gonulidil hamileyken ictin bebek doğuncami biraktin onemli olan hamileyken icmemek deilmi zaten
Yaman neslihan0558 bende icerdim tüp bebekle hamileyim transfere kadar ictim transferden sonra biraktim bidada icmedim 37+2 yim bazen cnm istiyor ama hic icmedim
Arslaan_-_68 neslihan0558 bende eicerdim öğrendim o an bıraktım çok canım istiyor ama bir tane bile içmedim şuan 37+5 im 🤣
Mervenur_kcbs neslihan0558 öğrendiğim gibi bıraktım tiksinme falan olmadı kendim bıraktım bebeğimi bir duman dahi Zehirleyemem çekiyormu canım çok çekiyor tabiki ama bir duman bile bebeğime zarar vereceğini bildiğim için kullanmıyorum inşallah sende tez zamanda bırakırsın
Edizinannesii neslihan0558 ilk zamanlar bende içmedim 4. aya kadar nerdeyse ama artık bazen dayanamayip bir iki nefes alıyorum bazende hafif olanlardan 1 tane içiyorum ama devamlı değil belki haftada belki 10 günde bir olmaması gerekir evet ama elimde değil 🤦♀️🤦♀️🤦♀️🤦♀️
61Aysen neslihan0558 bende içiyodum hamile oldgmu öğrendikten sonra 1 hafta ictm sonra daha içmedim suan 15+2oldm en sn ilk ogrndgmde 4 haftalikkn ictgm 2.3 kez dha icmedim kendi zevkim uğruna bebeğimi riske atamam onun sağliğı benim zevkimden daha önemli eşim de balkonda içer yaninda durmam bebek doğduktan sonra onada bırakcan diyorm sigara icip bebegi kucagina alcn cocuk senden sigara kokusu cekcek diyorum bebeğim dogduktn snra onada biraktirmayi dusunuyorm sigarayi inş
Mhtpctn neslihan0558 bende ıcıyodum hamıle oldugımu oğrendıgım gun bı ıctım sonra ıstemesem de ıcmedım zaten esım ıcıp yanıma geldıhımde bıle modem bulanıyo asermem cok kotucoldugu ıcın o kadar cok seyden ıgrendım kı yemek bıle zor yıyorum kı sıgara aslaaa